NOU BLOG: ALÍCIA, NATURALMENT

Hola,

avui he inaugurat un nou blog, dedicat a la col·lecció de llibres d’Alícia en diferents idiomes i formats, a llibres sobre Alícia, a llibres de Lewis Carroll, a llibres sobre Lewis Carroll, a llibres que tenen com a referent les Alícies, a videos, òperes, films, relacionats amb les Alícies. Des d’una perspectiva creativa, no de rata col·leccionista.

Hi aniré posant tots els llibres i media que tinc, i sobre la marxa l’anirem millorant.

Pots trobar-lo aquí: alicies.wordpress.com

La meva primera Alícia

La meva primera Alícia

3 respostes a NOU BLOG: ALÍCIA, NATURALMENT

  1. lauramans escrigué:

    Molt be! Posa-hi un buto per poder seguir el blog… L

  2. lolaespasa escrigué:

    Bonjour Claudi, visito per 1r cop el teu espai… per inundar-me de noves Alícies… estic escrivint la meva versió d’Alicia en terres de la Pampa (la meva amigassa Alicia hi va 2 mesos a perfeccionar la seva llengua de signes catalana…). Ja t’ho diré…beijao

    • cmans escrigué:

      Gràcies pel comentari. A la Pampa fan cursos de la llengua de signes en català? Quan tinguis una versió de l’Alícia, si ho creus convenient, es pot mirar de publicar al blog.

Deixa un comentari

