NO TINC TWITTER…

… i per això ahir 15-11-11, dia de Sant Albert, a les 13:30 no vaig piular “Acabant de recollir el Premio Nacional de Química 2011 de la Asociación Nacional de Químicos de España“. Com que gent qualificada m’ha demanat que ho comuniqui, això estic fent. El motiu: “Como reconocimiento a su labor de divulgación y comunicación de la Química“. L’acte de lliurament va coïncidir amb la clausura de l’Any Internacional de la Química a Espanya, que es va fer a la fira Expoquimia, a Barcelona, el Dia de la Química.

Vaig tenir tres minuts per dir alguna cosa. El text es pot trobar aquí. Però el lector assidu del blog hi reconeixerà el contingut d’un parell de textos ja publicats en aquest blog: el “Punset, Bimbo i l’Any Internacional de la Química”, i el “Allò essencial és invisible als ulls

Portava corbata, cosa rara en mi. La corbata és la de la Taula Periòdica 3.0, que vaig descriure al post “Tres corbates químiques“.

A la UB han publicat un text sobre l’acte i sobre un servidor. Aquest. I prou d’autobombo.

Alfredo Vara, vicepresident 1r de l'Associació Professional de Químics de Catalunya em lliura el diploma

10 respostes a NO TINC TWITTER…

  1. b.a. escrigué:

    Jo tampoc tinc twitter pero, vaja, farem veure que sí:

    @claudimans: Felicitats!!!!!!!!!

  2. Ferran P. Vilar escrigué:

    Enhorabona, mestre.
    Ferran P. VIlar

  3. M. Assumpció escrigué:

    Enhorabona pel premi i moltes gràcies per tot el que aprenc llegint els seus articles!

  4. Lorenzo Ramírez escrigué:

    Enhorabona pel premi i moltes gràcies pels seus articles i conferències.

  5. […] al web de l’ACCC http://www.accc.cat/index/mans_premi i al bloc del mateix Dr Mans https://cmans.wordpress.com/2011/11/17/no-tinc-twitter/ Comparteix:ShareTwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. Posted in: Festes, […]

  6. […] al web de l’ACCC http://www.accc.cat/index/mans_premi i al bloc del mateix Dr Mans https://cmans.wordpress.com/2011/11/17/no-tinc-twitter/ Like this:LikeBe the first to like this post. Aquesta entrada ha esta publicada en Actualitat, […]

  7. A. escrigué:

    Felicitats!!

  8. cmans escrigué:

    Molt agraït per totes les felicitacions. Demano disculpes per no respondre individualment a cada comentari. A veure si ara que s’ha acabat la Setmana de la Ciència puc dedicar-me una mica més al blog…

  9. Judit escrigué:

    Enhorabona! Et mereixes el premi
    Aquí una seguidora més de les teves publicacions i exalumne teva.

Deixa un comentari

